Naujas žaidimas „Shakespeare“ tapo interneto hitu

Internetinis žaidimas sukurtas pagal Šekspyro „Romeo ir Džiuljetą“ pritraukė 22 milijonus žaidėjų, rašo Telegraph.co.uk.

Žaidėjai žaidžia už gėles Džiuljetai renkantį Romeo, kuriam tenka išvengti gatvėse sutinkamus šernus ir skeletus.

Žaidimas sukurtas „Shakespeare Country tourist site“, internetinio puslapio skirto turistams norintiems aplankyti su Šekspyru susijusias Didžiosios Britanijos vietas, visų nuostabai, pritraukė trečdaliui šalies populiacijos prilygstantį žmonių skaičių.

„Shakespeare Country“ vadovas Philas Hackettas sakė: „Kai kūrėme žaidimą, tikėjomės pritraukti vos 2,5 žmonių, Manau, kad programuotojai atliko puikų darbą. Žaidimo herojai ir aplinka iš tiesų prikelia Šekspyrą“. Taip pat jis pridėjo: „Nuo pasirodymo gegužę, kiekvieną mėnesį mūsų žaidimą žaidžia apie ketvirtis milijono naujų žaidėjų.“

Žaidimo kūrėjas Stu Howarthas sakė: „Tai visų laikų populiariausias žaidimas. Mes panaudojome Romeo, nes jis yra vienas žinomiausių Šekspyro personažų. Žaidimas sukurtas pagal „Mario“ pavyzdį, todėl jį lengvai gali žaisti kiekvienas.“

Kitos organizacijos taip pat džiaugiasi žaidimo populiaru, sakydamos, kad tai padeda žmonėms domėtis garsiu rašytoju ir jo kūriniu „Romeo ir Džiuljeta“.

Šaltinis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *